fredag 20 januari 2012

Tillbaka efter två månaders tystnad ;D

Efter att ha haft uppehåll med fotograferandet i ungefär två månader nu, är jag tillbaks med nya idéer. Den här gången hade jag tänkt hålla till nere vid vattnet (stackars Johanna :( ), får verkligen hoppas att det inte kommer någon snö nu såhär i efterhand, kalltkalltkallt... Jag hoppas på att våren snart dyker upp för på våren flödar alltid en massa idéer omkring i huvudet, har märkt att det är på våren och hösten jag mest fotograferar. Hmm.. 
Iallafall, så har jag åter igen gjort en liten skiss i paint på hur den kommande fotograferingen ungefär ser ut i huvudet än så länge. Gissar på att vädret kommer vara lite värre, och så måste jag hitta en tillräckligt bra strand osv. Måste även hitta flera snäckskal ;) 
Jaja, såhär ser det ut än så länge iaf: 


(Om ni undrar vad det är hon håller i så är det en nyckel haha xD)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar