tisdag 18 oktober 2011

Nya ideér :D

Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera i den här bloggen, men har faktiskt inte haft något intressant att skriva om. De senaste två veckorna har jag fått reda på lite småsaker, saker som gjort mig glad.. och andra saker som gjort mig helt till vansinnes arg ! På grund av det sistnämnda har jag inte haft någon större ork till att fotografera nånting. Jag har sådana perioder med min fotografering, jag kommer underfund med något som gör att jag helst bara vill ge upp allting som har med fotografering att göra. Nu får man inte misstolka det här men.. nej jag har ganska svårt till att förklara sånt här så nu tänkte jag skriva om något annat istället !
En ny idé för en fotosession dök upp i huvudet igårkväll när jag skulle lägga mig (den gjorde så att jag inte kunde sova på typ två timmar eftersom jag låg och gnagde och tänkte igenom allt ca. 1000 ggr).  Den här gången vill jag göra en bild med lite mörkare känsla över sig, men ändå samtidigt i min fantasisignatur :)  Jag vill blanda rosa med SVART. Ja, svart haha.. det passar nu till halloween och höstrusket och allt.  Tyvärr har jag inte någon modell eller så riktigt ännu, så får se om idén genomförs eller inte ^^ I vilket fall som helst, så tänkte jag rita upp en skiss i paint nu (ni vet mina vackra idébilder jag klaffsar ner innan fotograferingarna och förberedelserna), så jag fortsätter skriva om en stund när den är färdigritad ^^,
..................
Så ! Nu är den oerhört vackra bilden ritad:
(Bakgrunden är mest nån sorts improvisation, har inte hittat något ställe att vara på än. Modellen är också bara nåt slaffs x))

Har även en annan idé på ingång, inkluderat två modeller. Får dock se hur det blir med det, hade isåfall velat använda två stora 1700-klänningar tror jag.. Eller så bygger jag helt enkelt upp bilden ovan fast med två modeller i svart istället. Jag får se hur jag gör ^^,
Ja, det var väl allt jag hade att säga för idag, blev inte särskilt långt inlägg men det behövs väl inte alltid ? (...Funderar på om det här inlägget kanske var lite segt ändå.. )
Äsch, jag skriver om någon dag igen ! Har en (kanske) rolig sak att berätta då ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar